2012. szeptember 15., szombat

Ebédre: Csülök pékné módra

Ma egyszerű volt az ebéd készítés. Tegnap gyönyörű csülköt hozott a párom és ő javasolta, hogy pékné módra készítsük el.
Hogy ne kelljen túl sokáig várni az eredményre, még nyersen négy darabra vágta, mert így hamarabb átsül.
A megtisztított, feldarabolt csülköt megsóztam, jól bedörzsöltem az összenyomott fokhagymával, enyhén megborsoztam, locsoltam rá egy kis zsírt, (két órát pihent, amíg vásárolni voltunk) majd a tűzhely tetején hirtelen átsütöttem, ezután öntöttem alá fél liter sört, dobtam bele 3 babérlevelet és betettem a sütőbe. (egy teflon lábasban, fedő alatt készült)

  Néha megnéztem, de locsolgatni sem kellett, mert szépen párolódott és az alsó oldala pirult is, forgatással gyönyörű, kívánatosra sült :)

 Közben előkészítettem a krumplit és a hagymát a sütéshez, a páromnak pedig tört krumplit :)
A krumpli alá természetesen a hús szaftjából tettem.


Tálalás előtt vagy ki-ki ízlése szerint tovább borsozza, netán chili paprikázza....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése