2012. szeptember 9., vasárnap

Töklekváros süti

Az elkészült töklekvárt az alábbi sütiben próbáltam ki, a receptet a nosalty-n találtam

Hozzávalók:
5 dl liszt
2 dl kristálycukor
3 dl töklekvár
2 db tojás
1 dl napraforgó olaj

1 tk őrölt fahéj
1/2 tk őrölt szegfűszeg
1,5 tk szódabikarbóna

porcukor a szóráshoz

Elkészítés:

Egy tálban összekevertem a szódabikarbónás lisztet a cukorral, a szegfűszeggel, a fahéjjal, a töklekvárral, a tojássárgákkal. Amikor már mindezt már teljesen összekevertem, lassan adagolva hozzáadtam az olajat.

A tojásfehérjét kemény habbá vertem, és lazán a a már elkészült masszához  kevertem.
Sütőpapírral bélelt tepsibe öntöttem, és tűpróbáig sütöttem.

Tálaláskor porcukorral meghintettem, sőt még + töklekvárt is adtam mellé, ..... nos nagy sikere volt, azt hiszem máskor is kell ilyet csinálni :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése